Veterinárny softvér Amadeo
Amadeo je informačný systém, určený pre ambulancie veterinárnych lekárov.
Poskytuje softvérové riešenie pre správu a evidenciu klientov a ošetrovaných zvierat vo veterinárnej ambulancii, na klinike alebo na ošetrovni. Je jednoduchý na používanie. Je prístupný takmer odvšadiaľ a z akéhkoľvek počítača, tabletu, či mobilu. Stačí sa prihlásiť svojim menom a heslom. Umožňuje zadávanie údajov aj od viacerých veterinárnych lekárov z rôznych ambulancií súčasne. Ak máte viaceré veterinárne ambulancie, ktoré sú v jednej budove alebo sa nachádzajú hoci aj v rôznych častiach Slovenska, máme pre Vás riešenie. Veterinárny program Amadeo zvláda aj to.
Veterinárny softvér umožňuje:
- správu klientov
- evidenciu zvierat
- zaznamenávanie návštev, diagnóz, výkonov, očkovaní
- vedenie cenníka úkonov, materiálov, tovarov
- vedenie kalendára udalostí
- sledovanie skladových zásob
- automatické zasielanie upozornení na blížiaci sa termín
- integrácia na poisťovňu PetExpert
- vkladanie príloh
- vypĺňanie a tlač vlastných formulárov a tlačív
- vystavovanie účtovných dokladov
- tlač výstupov
- sledovanie histórie návštev
- posielanie emailových správ
- automatické zasielanie mailových a SMS notifikácií
- prehľady a reporty
- atď.
Výhody pre Vás
- stačí zaslať Vašu objednávku a systém je Vám dostupný prakticky okamžite
- ak si nie ste istý, môžete si náš systém najprv vyskúšať
- na používanie systému Vám stačí počítač s pripojením na internet
- ak potrebujete vykonať zložitejšiu opravu Vašich dát, nemusíte čakať na príchod technika, opravy Vám môžeme robiť na diaľku
- ak robíte výjazdy za klientami, stačí Vám zobrať so sebou napr. tablet
- Vaše dáta sú chránené a zálohované
- v prípade, že sa Váš počítač pokazí, vezmete druhý a môžete pracovať ďalej, Vaše dáta sa nestratia
- ak už máte dáta v nejakom existujúcom systéme, pomôžeme Vám ich preniesť do nášho systému
- ak si nestihnete pracovné veci dopísať v ambulancii, môžete pokračovať, napr. doma bez nutnosti prenášania počítača alebo dát
- ak v ambulancii pracujete viacerí, každý zamestnanec môže mať vlastný prístup s vlastným heslom
- na prevádzku systému postačuje Váš súčasný počítač, nie je potrebné dokupovať žiadne výkonnejšie komponenty
- na Vaše počítače nie je nutné inštalovať žiaden dodatočný softvér
- je jedno, či máte Windows, Linux, MacOS, náš progrram je nezávislý od Vášho operačného systému
Ďalšie služby
Migrácia dát z iného systému
V prípade, že používate nejaký systém na vedenie evidencie Vašej ambulancie (hoci aj MS Excel), a chcete si dáta z tohto systému preniesť do nášho systému, je možné prenos údajov uskutočniť migráciou. Takáto migrácia môže byť viac alebo menej zložitá. Všetko závisí od toho, aký ten Váš súčasný systém je a koľko dát chcete preniesť.
Ak uvažujete nad takouto možnosťou, dajte nám vedieť, poradíme Vám, aké riešenie je pre Vás najvhodnejšie
Máte záujem o náš veterinárny systém? Alebo máte otázky, či chcete získať viac informácií?